lunes, 21 de mayo de 2018

EL "UNIVERSO SONORO" DE MERCEDES PEÓN EN "DÉIXAAS"




É unha boa noticia o regreso de Mercés Peón ao mundo do disco e alégranos poder escoitar o seu último traballo, que leva por título "Déixaas" que chega oito anos logo da publicación de "SOS".

 É o seu quinto álbum e nel incide no que para ela conforma o seu universo creativo que se triangula entre a tradición, a vanguardia e o atrevimiento. 

Mercés Peón ten e mantén unha personalidade musical orixinal, diferente , sincera , que busca a liberdade de acción sen complexos. Sendo unha das maiores recopiladoras de música tradicional, a cantante, arreglista, productora, etnógrafa e multi-instrumentista de Oza dos Ríos creou unha música "persoal", como ela defínea, onde fusiona a tradición e a vanguardia creando o que se deu en chamar o "novo folk do século XXI" .

 Unha "visión" que non deixa de ter os seus riscos xa que esta perspectiva, a relación entre a tradición e a modernidad, ten os seús detractores . Aínda que é certo que o folklore mantén o saber do pasado , non é menos certo que a vanguardia achega conceptos dun futuro que se poden vivir e escoitar hoxe en día. 

E nesas está Mercés Peón que nutre a súa música con ritmos ancestrales con "engadidos" musicais innovadores. Cunha consolidada traxectoria dentro da "música tradicional" e da "música folk" está considerada na actualidade como a artista galega con maior proxección internacional no circuíto da "World Music"

 En "Déixaas" expande o seu "universo sonoro" sumando aos instrumentos tradicionais e a electrónica o son da maquinaria pesada rexistrado nos astilleros navales de Ferrol para crear un inquietante mapa musical conceptual. 

Este disco é un novo triunfo creativo de Mercés Peón, inspirado en espazos sonoros de nova natureza froito do ambiente sociopolítico e no que seguen vigentes as súas preocupacións contorna á pertenencia e a identidade, feminismo, as minorías, a desaparición dos idiomas, a desigualdade social, etc. 










MERCEDES PEÓN
"DÉIXAAS"

Es una buena noticia el regreso de Mercedes Peón al mundo del disco y nos alegra poder escuchar su último trabajo, que lleva por título "Déixaas" que llega ocho años después de la publicación de "SOS". Es su quinto álbum y en él incide en lo que para ella conforma su universo creativo que se triangula entre la tradición, la vanguardia y el atrevimiento. Mercedes Peón tiene y mantiene una personalidad musical original, diferente , sincera , que busca la libertad de acción sin complejos. Siendo una de las mayores recopiladoras de música tradicional, la cantante, arreglista, productora, etnógrafa y multi-instrumentista de Oza de los Ríos   ha creado una música “personal”, como ella la define, donde fusiona  la tradición y la vanguardia creando lo que se ha dado en llamar el "nuevo folk del siglo XXI" . Una "visión" que no deja de tener sus riesgos  ya que esta perspectiva, la relación entre la tradición y la modernidad, tiene sus detractores . Si bien es cierto que el folklore mantiene el saber del pasado , no es menos cierto que la vanguardia acerca conceptos de un futuro que se pueden vivir y escuchar hoy en día. Y en esas está Mercedes Peón que nutre su música con ritmos ancestrales con "añadidos" musicales innovadores. Con una consolidada trayectoria dentro de la "música tradicional" y de la "música folk" está considerada en la actualidad como la artista gallega con mayor proyección internacional en el circuito de la "World Music" En "Déixaas" expande su "universo sonoro" sumando a los instrumentos tradicionales y la electrónica el sonido de la maquinaria pesada registrado en los astilleros navales de Ferrol para crear un inquietante mapa musical conceptual. Este disco es un nuevo triunfo creativo de Mercedes Peón, inspirado en espacios sonoros de nueva naturaleza fruto del ambiente sociopolítico y en el que siguen vigentes sus preocupaciones entorno a la pertenencia y la identidad, feminismo, las minorías, la desaparición de los idiomas, la desigualdad social, etc. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario